суббота, 11 августа 2012 г.

Модуль 9. Рефлексія

Модуль 9. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - обговорювати, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні; аналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів; створювати форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; створювати інструменти для підсумкового оцінювання; створювати навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів; вносити зміни в План вивчення теми; критично оцінювати, чого я навчилися; почала планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.

Комментариев нет:

Отправить комментарий